Kamis, 23 Januari 2014

3 tempat di NERAKA yang bakal dihuni CABE CABEan

Suatu perkara yang pasti bahawa Syurga dan Neraka adalah dua tempat balasan yang Allah s.w.t. ciptakan. Syurga diciptakanNya sebagai tempat tinggal yang abadi bagi kaum Muslimin dan Muslimat dan Neraka sebagai tempat tinggal bagi kaum Musyrikin, Musyrikat dan pelaku dosa yang Allah s.w.t. telah melarang darinya. Setiap Muslim yang mengerti keadaan Syurga dan Neraka tentunya sangat berharap untuk dapat menjadi penghuni Syurga dan terhindar jauh dari Neraka, inilah fitrah.
Membicarakan tentang Neraka dan penghuninya, yang mana mayoritas penghuninya adalah wanita.apalagi di indonesia sendiri muncul fenomena hangat yaitu cewek CABE CABEAN.disini ada beberapa golongan wanita yang masuk neraka dimana semua perilaku wanita yang masuk neraka hampir sama dengan perilaku anak CABE CABEAN.


1)              Perempuan yang digantung dengan rambutnya dan mendidih otak kepalanya kerana membuka aurat . (Ramai yang keliru atau tak tahu mengenai pemakaian yang betul mengenai tutupan aurat dengan tudung .Adapun pemakaian itu wajiblah menutup sebagaimana didalam sembahyang ya`ni sehingga dagu bukan bawah dagu sebagaimana ramai kaum hawa memakainya .) Mengenai kewajiban memakai purdah,  insyaallah kita akan bincang pada babnya .sudah banyak hadist hadist yang berkata sedemikian rupa.apa cewek CABE CABEan tidak di ajarkan cara menutup aurat dengan baik,padahal pada waktu kecil kebanyakan cewek cewek ini sudah di ajarkan,

2)       Perempuan yang tergantung akan dirinya hal keadaannya buta dan tuli dan kelu. Didalam mulutnya api menggelegak otak kepalanya mengalir kedalam hidungnya dan segala badannya amat busuk lagi berputar-putar seperti kena penyakit yang besar kerana ia mendatangkan anak zina . (Maka dengan ini jauhilah mana-mana keadaan yang mendorong kita kearah berzina .Dengan makna kaum lelaki dan kaum perempuan dilarang sama sekali untuk bercampur aduk tanpa penghadang antara satu sama lain walaupun belajar fardhu ain .) Ciri-ciri muslimah yang solehah itu tidak suka dengan tempat yang ramai melainakn di rumah saja contohnya menjahit sebagaimana Siti Ai`syah isteri Rasullullah s.a.w .

3)       Perempuan yang tergantung kepalanya seperti kepala babi dan tubuhnya seperti tubuh keldai dan diatasnya beribu-beribu warna dari azab kerana ia adalah sangat mengadu-ngadu lagi amat dusta . (Ini salah satu penyakit kaum Hawa yang jahil . sebab dari omongan seorang perempuan dapat menghancurkan persaudaraan antar umat/jelas terbukti bahwa perempuan saat ini sangan suka mengadu domba.dengan mulut mulut lincahnya mereka dapat menggoncangkan satu dunia.sesuai kata nabi/narang siapa senang bercakap maka banyak salahnya,dan barang siapa bnyak salahnya maka banyak pula dosanya.

sekian untuk artikel ini,yang saya tulis hanya golongan wanita yang masuk neraka yang sama persis di muliki di sifat sifat cewek CABE CABEAN.mungkin masih banyak lagi golongan golongan tempat penginapan neraka oleh kaum hawa.

terima kasih..sekian

Tidak ada komentar:

Posting Komentar